دانلود فول البوم محسن یگانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود فول البوم محسن یگانه
نوشته شده در چهار شنبه 29 بهمن 1393
بازدید : 544
نویسنده : کدخدا

فول آلبوم محسن یگانه

آلبوم ها:

آلبوم محسن یگانه EP

دانلود کل البوم در فایل زیپ 

باور کنم (رمیکس)

 عید هر سال 

مرد

آلبوم محسن یگانه حباب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

باورم کن

 نمیشه 

حباب

 یادته 

دوست دارم 

نرو 

نمی زارم خسته بشی 

کی جای من امده 

بخندتنهایی 

تو که می دونی 

هوایی شدی 

بیت آخر

آلبوم محسن یگانه بنویس از سر خط

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

بنویس از سر خط 

کربلا 

دیگه چی می خوای 

برو بابا 

بی حیا 

دل ساده من 

شاهد 

فاصله

آلبوم محسن یگانه نفس های بی هدف

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

نفس های بی هدف 

اخه دله من 

نخواستم 

گناهی ندارم 

جشم های خیس من 

سرتو بالا بگیرنشکن دلمو 

هیچی نمی تونم بفهمم 

بنویس از سر خط 

اخه دله من

آلبوم محسن یگانه رگ خواب

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

رگ خواب 

سکوت 

دو راهی 

آدم ها 

رگ خواب 

من تورو کم دارم 

ضربان معکوس 

نباشی 

عذاب 

بمونحافظه ضعیف 

دو رهیی(بی کلام)

آلبوم محسن یگانه سال کبیسه

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

برو برو 

خبر نداری

 نشکن دلمو

 نفرین 

خیال 

سال کبیسه 

سرنوشت

آلبوم محسن یگانه ته خط

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

آتیش پاره

 نفرین(رمیکس) 

هنوز 

وقتی نیست 

جمعه 

خون چگر

 روتو کم کن 

گرد گبار 

نفس بریده(فیت فرزاد فرزین) 

جای تو نیست 

قلعه کرکس ها

 چشمای خیس من 

چی بگم 

فاصله ها 

هنوز 

یکی رفت یکی موند 

تبر نزن

آلبوم محسن یگانه وقتی رفتی

دانلود کل آلبوم در فایل زیپ 

قوربت من 

هنوز 

نفرین 

وقتی نیستی 

کدوم شانس 

وقتی رفتی 

ملالی نیست 

ای دل تنها 

آینه 

 

 

بیوگرافی محسن یگانه از زبان خودش:

به نام او...
من محسن يگانه هستم.متولد ۲۳/۲/۱۳۶۴ هستم.كار موسيقي رو به صورت حرفه اي از سال 79 با نواختن گيتار شروع كردم.اما در همون ابتداي كار وقتي با سختي هاي اين كار روبرو شدم براي مدتي قصد داشتم به كلي موسيقي رو ادامه ندم.

اما مايوس نشدم و از اون به بعد كار رو جدي دنبال كردم و خيلي زود تر از اون چيزي كه فكرشو مي كردم نواختن گيتار رو به صورت حرفه اي فرا گرفتم و 2 سال بعد كيبورد رو هم شروع كردم تا امروز كه قطعات گيتار آلبوم محسن چاوشي رو اجرا كردم.اما آهنگسازي رو كه به نظر خودم بهترين شاخه ي موسيقيه از 2 سال پيش به صورت جدي شروع كردم.تا امروز كه براي ديگر خواننده ها هم آهنگ مي سازم و شعر ميگم.

از جمله محسن چاوشي (تراك آهاي خبر نداري) .حامد هاكانو فرزاد باقري

اما طي اين دو سال حدود 30 تا شعر گفتم و حدود 40 آهنگ كه هر كدوم براي من تك تك ارزش چند بار گوش كردن رو داره ساختم. اما آشنايي من با محسن چاوشي منو به سطح كاري بالايي رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگهام بيشتر و بيشتر شد كه جاداره از محسن تشكر كنم.



:: موضوعات مرتبط: اهنگ , پاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اهنگ , دانلود اهنگ , دانلود اهنگ محسن , دانلود اهنگ محسن یگانه , دانلود اهنگ محسن یگانه , دانلود اهنگ محسن یگانه , دانلود البوم , دانلود البوم محسن , دانلود البوم محسن یگانه , دانلود فول البوم محسن یگانه , دانلود اهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید محسن یگانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: